Majalah 2014

Sudah tiba masa yang ditunggu...
Segala idea dan keringat akan ditumpahkan kepada majalah Tahun ini....

Langkah Pertama

Memikirkan tema Majalah tahun ini - SANTAI

Langkah ke dua 

Mencari bahan perasa yang bersesuaian, masa untuk mendownload bahan di web....

Setakat malam ini......
ada lah lebih kurang 26 jenis vector....kenapa Vector...nanti Pokcik cerita yer....
masa yang PokCIk rancang untuk mendownload dan mencari bahan perasa ini dijangka mengambil masa 3 ke 4 hari....

nampak senang....tapi hakikatnya Tuhan saja yang tahu...
tak apa...slow-slow demi anak murid yang disayangi.....

4 comments:

Cikgu Abah said...

Semoga mendapat hasil terbaik.

Mummy MM said...

Teringin nak tengok hasilnya nanti. Heheh.

Putera Ke-3 said...

salam.. saya ada buat majalah.. semua buat dalam bentuk a4 je.. last skali baru nak gabungkan dalam a3.. tapi masalahnya nak buat muka surat.. main depan belakang muka surat jadi pening.. mcm mana nak buat? saya betul2 nak berguru bab2 ni.. boleh beri tunjuk ajar..trima kaseh

Roda, Aku dan 79 said...

jom.... blogwalking blog saya ; www.roda79.blogspot.com saya masih baru...
Minat dengan entry ini. Banyak memberikan maklumat ICT... TQ!!