Dato Nik Abdul Aziz Nik Mat Tolong Jawab Boleh?...

Dato Nik Abdul Aziz Nik Mat merupakan antara pemimpin yang PokCik paling kagumi dan segani....
Namun dalam beberapa pekara PokCIk rasa Pelik sangat.....
PokCik ada baca jugak paper Utusan sekali sekala.....
tang tajuk ini pun poKcik baca.....harakah Pun pokCIk beli dan baca....


Boleh kah Tuan Guru nyatakan apakah pandangan dan pendapat Tuan Guru tentang gambar ini pula?...

Apakah ini semua Tuan Guru?.....
apakah makna nya ya?......
Ada orang kita kah disitu.....
Apakah yang mereka mahu?......

Satu soalan saya kepada Tuan Guru....
Kenapa yang bila Pemimpin Kafir boleh menolak kesepakatan yang dikeluarkan oleh Majlis Syura tentang Penggunaan Kalimah Allah Tuan Guru hanya berdiam sahaja....

Dan satu lagi.....apakah jaminan Tuan Guru bahawa ISLAM tetap akan jadi agama rasmi negara ini sedangkan Tuan Guru sendiri melihat bahawa Pemimpin Kafir seolah olah memandang rendah kepada kita.......

Tolonglah Tuan Guru jawab soalan saya yang memang kebigungan sekarang ini...
saya sayang bangsa saya....
saya sedih bangsa saya bergaduh....
saya kecewa apabila bangsa saya berpecah belah.....
dan saya amat terkilan bangsa saya yang beragama islam angkat bendera kafir....
dan saya pilu sedih apabila rakan bangsa saya seagama dengan saya mengkafirkan saya kerana hanya saya memakai baju berwarna biru......

Bolehkah Tuan Guru menjawab soalan yang bermain difikiran saya ini?.....


0 comments: